האלמן הטרי: "הייתה לנו תאונה בעבר ולא התעוררנו"

    "היה לנו תאונה לפני שנה וחצי ולא התעוררנו מספיק, אז הקב"ה לקח לי את אישתי, בע"ה אסתר אני לא אשקוט ואעשה הכל לעילוי נשמתך, אעזוב את כל הבלי העולם הזה ואשתקע בלימוד התורה, אסתר את איתנו ושומעת אותנו, את תשמעי עלינו מלמעלה"
    יעקב גרודקה 10 Comment on האלמן הטרי: "הייתה לנו תאונה בעבר ולא התעוררנו"

    טרגדיה קשה פקדה את משפחת כהן, אם המשפחה נפטרה בפתאומיות והותירה את בעלה לבד עם שלוש פעוטות קטנות • לאתר 'קול חי' הגיעה הקלטה מההספד המרטיט של האלמן הטרי • "אעזוב את כל הבלי העולם ואשתקע בלימוד התורה" • האזינו

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    "היה לנו תאונה לפני שנה וחצי ולא התעוררנו מספיק, אז הקב"ה לקח לי את אישתי, בע"ה אסתר אני לא אשקוט ואעשה הכל לעילוי נשמתך, אעזוב את כל הבלי העולם הזה ואשתקע בלימוד התורה, אסתר את איתנו ושומעת אותנו, את תשמעי עלינו מלמעלה"
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני שבועיים אושפזה בבית החולים, הגברת אסתר רינה כהן בת 23 מירושלים, לאחר שבאופן פתאומי לא חשה בטוב, והרופאים גילו בגופה את המחלה הקשה. אמש היא נפטרה, כשהיא בת 23, ואם לשלוש בנות, כשהגדולה בת שנתיים וחצי והקטנה שבהן רק בת חצי שנה.

    שבועיים ימים בלבד הספיק למחלה הארורה להשתלט על גופה של המנוחה הצעירה, ולמגינת המשפחה היא התבקשה בבית דין של מעלה, כשבעלה האברך נועם כהן – בישר את הבשורה המרה לחבריו כך: "בצער רב ויגון נפלה עטרת ראשי אשתי היקרה, האמא של שלושת בנותיי היקרות. הקב"ה שדן דין אמת לקח אותה לבית עולמה", אמר והוסיף כי "אבל שלא תחשבו לרגע שחס ושלום תפילה אחת או חסד אחד שעשיתם. שב ריקם".

    בהקלטה קורעת לב שהגיעה לאתר 'קול חי' מהספדו של הבעל הצעיר במהלך ההלוויה, נשמע האלמן הטרי כשהוא מספיד את רעייתו המנוחה בבכי רב, "אישתי היקרה, שהייתי בישיבת פורת יוסף קראתי את המשנה שבגיל 18 לחופה, ואכן מגיל 17 ויום למדתי והתפללתי לה' שישלח לי אישה צדיקה בשורש נשמתי, במשך חמש שנים התפללתי לזכות בך, ועדיין שזכיתי בך אמרתי לה' מה עשיתי שזכיתי בכזו אישה".

    "אנחנו לא בוכים על מה ש-ה' גזר, אנו בוכים על כך שהלכת מאיתנו, אבל אנחנו בטוחים שזה רצון ה', הקב"ה לא נותן למישהו צער אם לא מגיע לו, והצער הזה הגיע לכל מי שהגיע, ולא סתם מגיע לו, אלא כדי שנתעורר בתשובה, הגאולה קרובה ובע"ה נזכה לראות אותך איתנו, ובע"ה נזכה להתחזק בשנאת חינם", הוסיף.

    "הייתה לנו תאונה לפני שנה וחצי ולא התעוררנו מספיק, אז הקב"ה לקח לי את אישתי, בע"ה אסתר אני לא אשקוט ואעשה הכל לעילוי נשמתך, אעזוב את כל הבלי העולם הזה ואשתקע בלימוד התורה, אסתר את איתנו ושומעת אותנו, את תשמעי עלינו מלמעלה", אמר בבכי קורע לב.

    בסיום דבריו אמר בבכי קורע כי "ריבונו של עולם תודה רבה, אנחנו בוכים כי קשה לנו, אבל אנחנו שמחים שזה הרצון שלך, אנחנו תמיד נמשיך להתחזק ולהתקרב אליך, ונזכה לגאולה במהרה בימינו".

    האזינו להקלטה המלאה:



    10 תגובות

    מיין תגובות
    1. 9

      היא עולה באתר עצמו

    2. 8

      מפחיד לשמוע את זה בעיקר כשהוא אומר את שמות הבנות אילה הדס ושוהם

    3. 7

      מזעזע !!!!
      שהקב"ה ינחם את המשפחה וייתן להם כוחות …..
      ויחזק את בעלה והילדות.

    4. 4

      באמת מצער מאוד ומשמים ינוחמו.
      אבל לא הבנתי מה מפחיד בשמות של הבנות?

    5. 3

      למה זה לא עובד………………………….